piątek, 7 lipca 2017

Summer

     Lato - Kiedy słońce grzeje najmocniej, truskawki smakują najlepiej i czas płynie najszybciej. Moja ulubiona pora roku, a składa się na to wiele czynników. Kocham słońce, wysoką temperaturę, przewiewne sukienki, ciepłe, bezsenne noce spędzone nad książką, długie, wieczorne spacery, cykające koniki polne, letnie playlisty, wyjazdy, upalne dni, oglądanie całymi dniami seriali, 2 miesiące wolnego czasu... Lato - Rzadko doceniamy gdy już jest i kiedy przeminie, wszyscy za nim tęsknią. 

Bluzka - Bershka
Spodnie - H&M

26 komentarzy:

  1. Świetna bluzka ;)

    Pozdrawiam
    ver-reads.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne zdjęcia *.*

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również kocham lato <3 Pięknie wyglądasz <3

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely post dear, I'm also in love with the photos ♥
    I'm following you, would you like to follow me back, I would be glad and we can become good blog friends? ^_^
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tymi truskawkami to jak najbardziej się zgadzam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne zdjęcia i idealnie napisane <3

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także kocham lato ♡ słońce jezioro pływanie i inne fajne rzeczy ale w tym roku może dopiero w sierpniu coś się rozwinie bo zimno w tym lipcu :(
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna bluzeczka :)Uwielbiam takie :)

    http://profashionworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lato jest też moją ulubioną porą roku. :) Piękne zdjęcia, mają taki niesamowity klimat. <3
    Pozdrawiam!

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też uwielbiam lato za truskawki, ciepłe wieczory, spacery czy upalne dni. Dlatego warto doceniać tę porę roku póki trwa. Jakie piękne zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely post :)
    have a nice week :)

    https://www.instagram.com/tijamomcilovic/
    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lato uwielbiam i bardzo doceniam kiedy już przyjdzie ;) Też moja ulubiona pora roku, uwielbiam ciepełko i słoneczko ;) Stylizacja super, idealna na letni wieczór ;) Podoba mi się ten haft na bluzeczce ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To prawda, rzadko doceniamy wakacje, super zdjęcia, śliczne masz włosy!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne zdjęcia!! Ujęcia w słońcu ślicznie wyszły :)) Piękne włosy ;*
    Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne zdjęcia, wyszłaś na nich anielsko! Ja lubię lato, ale nie gdy upały dają się we znaki. Pozdrawiam :)
    http://morzespokoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. greta :)
    NEW BLOG! PLEASE FOLLOW ME: YOUNG BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie to ujęłaś :)
    Cudowne, inspiracyjne zdjęcia.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne zdjęcia!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://ehyrinn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowne zdjęcia, obserwuję kochana:)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. anielsko! Ja lubię lato, ale nie gdy upały dają się we .

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękne zdjęcia..bardzo klimatyczne ! ;)
    Obserwujemy ? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne zdjęcia!!!! A Ty mega fotogeniczna! Gratuluję!
    lovecreation.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam lato za wolność którą oferuje. Brak zasad i dowolność. Seriale to moje uzależnienie od długiego czasu, a tak się składa, że ponownie muszę szukać nowego, bo poprzedni już skończyłam.
    ig: oliwiaoleszczyk
    littleredcherrysmile.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pospieszyłam się klikając opublikuj. Te zdjęcia mnie urzekły. Bardzo oddają klimat ciepłym dniom, a Ty super się prezentujesz!

      Usuń
  25. Yep.summer to długi czas. Twój strój jest tak wspaniały. Bardzo Ci odpowiada!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz ♥